Michael Kors Black/White Sandals

úterý 9. července 2019


Bude to cca čtvrt roku, co jsem zveřejnila článek zaměřený na trendy pantofle. Sama jsem k nim ještě neměla žádný vztah a nijak mě neohromovaly. Ale zrovna nedávno jsem se procházela po Myslbekovi a říkám si, že bych si nějaké pantofle měla pořídit aspoň na chatu. Tak jdu kolem FADE a co nevidím. Na slevovém stojanu vyskládané zboží Michael Kors s 50% slevou. A shodnou okolností tam byly i tyto černobílé pantofle.Tak si říkám "Znamení. Beru je."

Už jsem se na to sice ptala, ale co vy a pantofle? Já si je po prvním vyzkoušení zamilovala. Sedí jak ulité a jsou vážně pohodlné! A pokud i vy jedny takové sháníte, pak vám mohu dát tip třeba na tyto pantofle Calvin Klein také v černobílém provedení. Aktuálně je pořídíte i se slevou ve výši 225 Kč. Tento typ je navíc k dostání ještě v modré či červené.

Jen tedy doufám, že se mi po pár procházkách nezničí :D 
Tereza Vaníčková řekl(a)...

Já upřednostňuji spíše žabky, ale tohle je fakt nádhera! <3

Tereza's journal

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne