Po kterém pyžamu sáhnout během letních veder?

středa 26. června 2019

Asi netřeba psát nějak extra dlouhý článek ohledně pyžam, pokud se o nich bavíme v období horkých letních veder. V tom případě existují jen 2 názory - buď spí člověk nahý, nebo sáhne po saténu. Co se týče mě, tak já absolutně nesnesu během léta pyžamo, které mě všude možně obepíná - ono v podstatě, takový typ pyžama nesnesu celoročně. 

I když název článku vypovídá spíše o letních pyžamech, já si pro vás připravila hlavně ty typy, které jsou, dle mě a hlavně i pro mě, přijatelné (nejen během nesnesitelných letních nocí).

Prvním takovým je například tohle dámské pyžamo. Vidíte, že vršek pyžama nemá žádný rukáv, nijak člověka "nestlačuje" a necítí se nepříjemně. K němu jsou i volnější šortky. Na pyžamo navíc aktuálně probíhá sleva ve výši 253 Kč.

Za další svůj tip považuji ještě toto dámské pyžamo v šedostříbrné barvě. Pyžamo je vyrobené jak z příjemné viskózy, tak elastanu, který se dokonale přizpůsobuje tělu. Kromě košilky jsou součástí i šortky. U košilky si můžete nastavit délku ramínek a šortky mají v pase pohodlnou gumu. I na tento set pyžama se vztahuje sleva - a to ve výši 218 Kč.
Tereza Vaníčková řekl(a)...

Já si na pyžamech moc nezakládám, ale tyhle se mi moc líbí!
Spím často jen v bavlněném triku nebo tílku s kraťasy. :)

Tereza's journal

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne