Some hair essentials

středa 19. června 2019


V poslední době se mi nahromadily různé vzorečky a produkty, které jsem si zakoupila. O některých jsem vás již informovala, viz kolínská vůně Jo Malone Lupin Patchouli Cologne či face&body foundation Dior Backstage. V koláži ale můžete vidět například i sérum na vlasy či vzorečky vlasové kosmetiky Alterna. 

Rovnou bych navázala na předchozí článek #hairtalk. Opět se zaměřím na suché a poškozené vlasy, protože právě vzorečky od Alterny se týkaly výživy vlasového vlákna. Konkrétně jsem vyzkoušela šampon a kondicionér Caviar Anti-Aging Restructuring Bond Repair (obnovující kolekce pro slabé vlasy) a šampon a kondicionér Caviar Anti-Aging Replenishing Moisture (hydratační kolekce pro suché vlasy). Tyto obě kolekce mi byly doporučeny kadeřnicí, ať schválně vyzkouším a uvidím. Předem mě informovala, že ne každé značka Alterna sedne - vlasy po použití mohou být těžké a zkrátka pocítíte, že tohle není ono. A přesně to jsem pocítila já. Jak už jsem psala, aktuálně mi vyhovuje hlavně značka šamponů a kondicionérů Toni&Guy. Alterna určitě špatná není, ale pro mé vlasy ideální není. 

Na fotce můžete vidět i vlasovou kúru Moroccanoil Treatment, kterou jsem si v kadeřnictví rovnou zakoupila. Jedná se o marockou značku Moroccanoil, kterou jsem zaregistrovala úplně prvně. Samotná kúra mě velmi zaujala, protože jsem hned po první aplikaci pocítila, že mé vlasy jsou "napapané". Kúra je tvořena mastnými kyselinami, omegou 3, vitaminy, proteiny a antioxidanty. Co umí? Regenerovat vlasové vlákno, chránit, hydratovat a dodávat vlasům pevnost. S kúrou jsem spokojená, investice se vyplatil. :)

Na fotce můžete vidět ještě jeden produkt, ale o něm vám povím zvlášť, protože ho beru jako menší zázrak a zaslouží si vlastní příspěvek. :)
Tereza Vaníčková řekl(a)...

Podobné produkty bych také potřebovala, moje vlasy jsou v dost špatném stavu.:D:(

Tereza's journal

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne