Jo Malone London: Lupin Patchouli Cologne 'Weeds Wild Flowers' | recenze

středa 15. května 2019

Jakmile jsem objevila limitovanou edici Weeds Wild Flowers, měla jsem jasno. Byla to takzvaná láska na první pohled, kdy jsem přesně věděla, že musím mít prostě všechny. No, nejvíce mě uchvátila hlavně tato kořeněná vůně Lupin Patchouli Cologne, která je pro mě aktuálně vůní číslo jedna. 


Značku Jo Malone znám od té doby, co své místo uchytila na českém trhu. Vždy mě uchvátil minimalistický design jednotlivého produktu, který, jako by v sobě uchovával nějakou atmosféru, příběh...

Jedná se o velmi úspěšnou londýnskou firmu, která se zabývá výrobou exkluzivních niche parfémů. Jest nevíte, co jsou niche parfémy zač, zkuste mrknout třeba na tento článek "Objevte kouzlo Niche parfémů a využijte na ně 15% slevu". Nejspíše si říkáte, kdo může být zakladatelem této značky. Docela mě překvapilo, když jsem se dozvěděla, že zakladatelkou a majitelkou Jo Malone je žena. Přeci jenom - samotný název značky je poměrně zavádějící. Výrazným rokem byl pro Jo rok 1994, kdy otevřela svůj první vlastní butik v Londýně - portfolio bylo tvořeno parfémy, kosmetikou či domácími vůněmi.     

Možná jste si z mého blogu všimli, že miluji minimalistické věci. Jo Malone byla jasnou volbou a jsem ráda, že na trh uvedla právě tuto krásnou springvibes kolekci. Pokud ale váháte, se kterou vůní začít, připravila sem si pro vás 2 nejoblíbenější vůně, kterými nic nezkazíte.

Prvním produktem je kolínská voda pro ženy Jo Malone Red Roses, která je tvořena citronem, mátou, lístky violky, růží a včelím voskem. Aktuálně ji pořídíte se slevou 21 %. Druhou oblíbenou vůní je voda Jo Malone English Pear & Freesia, která je tvořena hruškou, melounem, frézií, růží, ambrou, pačuli, pižmem a rebarborou. Rozdíl oproti Red Roses je hlavně ten, že první je spíše květinová, druhá ovocná.

A co Lupin Patchouli Cologne?


I když se jedná o 30 ml, tak tento objem stačí. Musím uznat, že vůně je velmi silná a stačí nanést opravdu malé množství. Výdrž je celodenní. Občas mám i pocit, že na mě vůně drží i druhý den. Je silná, ale dá se na ní zvyknout. Není to něco, co by vám bylo nepříjemné. Jen jde o první 2 momenty a pak už si zvyknete :) Cenově tato vůně vyšla na 1.450 Kč. Doporučuji :)
 

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne