Intenzivně hydratační Dynasty Cream krém od Beauty Of Joseon pro rozjasnění pleti: Pro dehydratovanou pleť ano, pro mastnou ne

neděle 16. června 2024


V korejské kosmetice nadále pokračuji a tentokrát jsem zvolila po ochranném pleťovém krému s probiotiky (Beauty Of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics) opět stejnou značku, ale jiný krém a to Beauty Of Joseon Dynasty Cream.

Dynasty cream aneb intenzivní a hydratační krém pro rozjasnění pleti. No, trochu mě odrazovaly recenze, protože jsem četla, že krém prý ucpává póry a holkám po aplikaci vyraší akné. Ale ani toho jsem se nezalekla, protože takto – sto lidí, sto pletí. Ale když se holky rozepsaly, jaký mají typ pleti, tak to bylo jasné –mastná pleť. A to se opravdu nedivím, že se jim po nanesení rozjely pupínky. Ale jelikož mám normální/dehydratovanou/citlivou pleť, neváhala jsem. 

Opět mě zaujalo složení. Krém obsahuje vodu z rýžových otrubvodu z kořene ženšenuskvalan a niacinamid. Je bez parfemace a esenciálních olejů. Koukala jsem na ingredience a za mě super – v krému nejsou žádné toxické složky. Jen se tam nachází třeba butyleneglycoltromethamine či ethylhexylglycerin, které mohou pleť podráždit, avšak krém používám už nějaký ten den a zatím bez záznamu špatné reakce. Navíc mi přijde, že je pleť po celý den rozjasněnávyživená a hydratovaná. Dle popisku na webu má krém předcházet nadměrnému vysušovánípodílí se na regulaci kožního mazu a vytváří bariéru, která chrání pleť před vnějšími vlivy. Jsem spokojená. 

Cenově krém pořídíte kolem pěti seti korun. Jak jsem řekla, určitě krém nedoporučuji holkám, které mají mastnou pleť, ale jestli máte suchou a dehydratovanou, budete spokojené.



Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne