Zaměřeno na přírodní kosmetiku. Odličovač očního make-upu s bio složkami Logona, noční krém s kolagenem a elastinem Hristina a micelární voda neutral Hagi

sobota 1. června 2024


Jak jsem v posledním příspěvku avizovala. Momentálně se snažím veškerou kosmetiku analyzovat prostřednictvím aplikací, které mi ukážou nebezpečí jednotlivých složek. A teď tomu nebylo jinak.

Nebo takhle. Díky jedné aplikaci jsem se rozhodla pleťovou kosmetiku nahradit za více přírodní. Obměna se týkala dvoufázového odličovače očí, micelární vody a nočního krému. Protože jak možná víte, jako noční krém jsem používala Dermacol Bio Retionol (o kterém jsem se rozepsala zde), pak dvoufázový odličovač od Nivey a jako micelárku jsem měla nějakou z drogerie. Ale řekla jsem si, že prostě zkusím více „přírody“ a uvidím, jak to moje pleť snese. A světe div se…

…ona to snáší velmi dobře. Sice jsem před několika lety psala, že u přírodní kosmetiky hrozí hlavně to, že se vám může rozjet ekzém a pleť paradoxně zhoršit - za tím si stále stojím, ale překvapilo mě, že moje pleť to krásně, zatím, zvládá

Noční krém s kolagenem a elastinem Hristina, micelární voda Hagi a jemný odličovač očí s bio aloe vera a bio mandlovým olejem Logona. Proč tyto produkty? Noční krém s kolagenem a elastinem pleť vyživí, obnoví její pružnost a dodá svěžest - obsahuje vodu, bambucké máslo, olej z hroznových semínek, včelí vosk, extrakt z heřmánku a další složky, které podporují regeneraci pleti. Micelární voda neutral Hagi efektivně odstraňuje zbytky make-upu, mastnotu a nečistoty díky micelám, které zvyšují propustnost pleti. Voda obsahuje zklidňující řasy a chrpu, které udržují hydrolipidovou bariéru a chrání před ztrátou vody. Jemný odličovač očního make-upu Logona je ideální pro citlivé oční okolí. Obsahuje ricinový, mandlový, jojobový a šípkový olej doplněný o aloe vera, a je certifikován jako přírodní kosmetika NATRUE.

Produkty používám již nějaký čas a za mě super. Noční krém pleť krásně zvláční a i mám vypozorováno, že je ráno taková „šťavnatější“. Odličovač očí je trošku hutný, ucpává póry, proto je dobré ho používat vyloženě jen na řasenku.. a navíc nedráždí oči! A micelárka? Má sice celkem zvláštní vůni, ale pleť není podrážděná.. což je také super. 

P.S. Značka Hagi má i boží svíčky s krásným designem. Určitě doporučuji mrknout, třeba na tuto Hagi Bali Holiday, která vám již teď navodí vůni léta.
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne