Small Little Things | YSL, GlamGlow, Disney

úterý 31. prosince 2019


Už nějaký ten rok zapomínám na vánoční post, takže část teď napravím alespoň díky tomuto článku.

Rok 2019 uzavřu postem o mixu kosmetických produktů, které jsem dostala pod stromeček. Vybrala jsem jich jenom pár, protože další si šetřím na další články. V koláži můžete vidět rtěnku YSL Rouge Pur Couture, pleťovou masku GlamGlow s limitovanou edicí My Little Ponny a antibakteriální gel na ruce edice Disney.

YSL Rouge Pur Couture

Dlouho jsem se rozmýšlela nad odstínem 70 a 85, ale nakonec zvítězil 70. Má velmi příjemnou krémovou texturu, která na rtech vydrží hned několik hodin. Má hydratační účinky a díky pigmentovaným částečkám se saténovým finišem vysoce zvýrazňuje rty. Také má antioxidační účinky.

GlamGlow #Glittermask Gravitymud My Little Pony

Tahle maska je vám z mého webu již známá z článku GLAMGLOW: PLEŤOVÁ MASKA MY LITTLE PONY GRAVITYMUD #GLITTERMASK PINKIE PIE, který jsem sepsala před rokem v prosinci. Pod stromečkem se mi objevila jeho "sestra", tentokrát Princess Luna. Review o masce Princess Luna budu teprve připravovat.

Merci Handy X Disney

Antibakteriální gel nosím všude s sebou a když jsem objevila edici s princeznami Disney, věděla jsem, že ji musím mít od sebe pro sebe pod stromečkem :D Gel obsahuje aloe vera a určitě se bude líbit i veganům.. :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne