WELEDA | WELEDA MĚSÍČEK| TĚLOVÝ OLEJ A PŘÍRODNÍ ROSTLINNÉ MÝDLO | recenze

úterý 15. září 2020

Do měsíční série o kosmetických produktech jsem si tentokrát připravila značku WELEDA a to hned konkrétně dva produkty. O které se jedná?

Musím uznat, že jsem zas tolik produktů této značky neměla, tím pádem ji nemohu nějak srovnávat. Mamka ale nedávno dostala balíček produktů a já se rozhodla otestovat alespoň tyto dva vybrané produkty. Jedná se o tělový olej WELEDA Měsíček s měsíčkem lékařským. Tento olej zanechává pokožku jak vláčnou, tak viditelně jemnou a na dotek sametově hebkou. Je dobré vědět, že je olejíček zcela bez parfemace, tudíž je vhodný i pro citlivou a náchylnou pleť k alergickým reakcím. Olej může být zároveň použit i jako masážní olej. Má pokožka je suchá a když ji potřebuji akutně zhydratovat a vyživit, tak tento olej mě zachrání. Doporučuji. 

Jako druhý produkt mám přírodní mýdlo. Co si budeme povídat, hygiena byla je a bude vždy na prvním místě, kór v této době. Toto mýdlo nejenom důkladně očistí vaše ruce, ale také je provoní po celý den. Mýdlo je vhodné jak pro použití rukou, tak i obličeje či těla. Protože se jedná o přírodní mýdlo, má velmi šetrné složení – díky tomu ho můžete používat i několikrát denně. Výhodou mýdel WELEDA jsou jejich hydratační účinky, ruce nejsou vysušené. Za mě také palec nahoře.

A co vy a značka WELEDA?
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne