Mariánská vyhlídka. Hrubá Skála. Český ráj

neděle 15. listopadu 2020

Minulý týden jsem se s rodinou vydala do Českého ráje, konkrétně na Hrubou Skálu, kde se vyskytuje také Mariánská vyhlídka. Sice jsem outfit ladila opět do černé, ale aspoň jsem to obohatila o růžovou čepici, kterou jsem si pořídila někdy před měsícem. Čepice sice nemám ráda, ale tuhle jsem tam opravdu nemohla nechat.. :D


Pokud i vy sháníte nějakou čepici - třeba v růžové - pak doporučuji kouknout do online shopu, který vám je z mého blogu již několik let velmi dobře známý. Růžovou čepici pořídíte třeba tuto pletenou, kterou aktuálně koupíte o sedmdesát dva korun levněji.

A zpět k Mariánské vyhlídce a Hrubé Skále. Obec se nachází nedaleko Turnova v okrese Semily - Liberecký kraj. V blízkosti se nachází také zámek Hrubá Skála, na který je krásně vidět právě z Mariánské vyhlídky. Byl vystavěn na skalním pískovcovém masivu, který pochází z druhé poloviny 14. století. Ideální rodinný výlet :)

CAP TOMMY HILFIGER
JACKET ZARA
BLACK JEANS H&M
BACKPACK GUESS
KNEE HIGH BOOTS ZARA

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne