Raná. České Středohoří

sobota 7. listopadu 2020


Sice je tato fotka pořízená ze začátku října, ale myslím, že pokud sem nebudu nahrávat a tvořit články během zimy s outfity nafocení v létě, tak to zas tolik nevadí. Tentokrát jsem zvolila spíše pohodlné oblečení, jelikož jsme se s rodinou vydali do Českého Středohoří na kopec Raná, což je výrazná trojvrcholová hora. Zajímavostí je, že tento kopec je centrem paraglidingu a sportovního letání v severních Čechách.

Jak už je u mě zvykem, opět vám zde dám tip na nějaký ten "kus" oblečení/doplňku. Do článku jsem zvolila tipy na batůžky, které jsem si v poslední době velmi oblíbila. Na sobě mám jeden menší od Guess, který jsem pořídila před cca více než rokem. Nebyla jsem si jistá, zda malý batoh vůbec unosím, ale musím uznat, že se do něj vejde víc než dost. Dám do něho jak velkou peněženku, tak mobil, klíče, knížku, pití (500 ml) a klidně i deštník. Možná se vám zdá, že přeháním, ale kdepak. 

Myslím, že není od věci si vzít na nějaký výlet klidně i tento sportovní vak (formát A4) v černé barvě. Na bocích má kapsičku se zapínáním na zip a stahovací šňůrky. Také má vnitřní otevřenou přihrádku a kapsičku na zip. Aktuálně ho pořídíte se slevou ve výši sto šedesát korun českých. Konečná cena je dvě stě třicet devět korun českých :)

SUNGLASSES ALDO
JACKET ZARA
BAGGY JEANS ZARA
BATOH GUESS
SNEAKERS CONVERSE X HELLO KITTY

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne