Barbie x Glamglow | Supermud | maska na obličej | recenze

pondělí 2. listopadu 2020


Tak jsem opět upustila uzdu #creativevibes a k limitce Barbie x Glamglow jsem připojila aktérku - koho jiného - než Barbie. A zde výsledek a recenze.

Nevím, zda se jedná o nějaký stupeň infantilnosti, ale zkrátka. Nikdy mě nepřestanou bavit kolaborace dětských značek se známými kosmetickými značkami, například. Ani Hello Kitty X Converse jsem dvakrát neodolala a ani nevíte, jak mě to vždy těší na duši. Asi budu navždy kiddem, protože tohle jsem prostě já. Ale zpět k masce.

Se značkou Glamglow mám velmi dobré zkušenosti. Její masky jsou boží. Tím narážím na její dřívější kolaboraci, která byla s My Little Pony a zde na blogu jste si mohli přečíst již dvě recenze na tyto limitované edice. Odkazy dodávám zde: maska Princess Luna MLP a maska Pinkie Pie MLP. A vidíte. Právě díky těmto limitkám jsem si Glamglow všimla a její masky začala používat.

Na rozdíl od předchozích dvou masek je tato, Barbie maska, jiná - není slupovací. Nejedná se o žádnou gelovou třpytivou texturu, ale o masku se směsí 6 kyselin AHA a BHA s aktivním uhlím. Jedná se tedy o tekutou směs, která na pleti zaschne a přemění se drolící prach. Na masce se mi líbí, že pleť viditelně vyčistí a zmenší rozšířené póry. Navíc je také vhodná pro slečny, které neustále bojují s akné. Zarazila mě ale zvlášní intenzivní vůně, která je tvořená kaolinovou hlínou, aktivním uhlím a právě směsí 6 kyselin AHA a BHA. Ale není to nic strašného.

Pro jaký typ pleti je maska vhodná?

Pro mastnou, smíšenou a normální.

Plusy:

- pleť opravdu vyčistí
- zmenšuje póry

Mínusy:

- při "sundání" masky z obličeje budete mít špinavé celé umyvadlo
- cena - aktuálně se pohybuje kolem jednoho tisíce čtyři sta korun, já doporučuji počkat na nějakou akci, ve které ji pořídíte o 20 % levněji jako já

Alternativou může být například tato černá maska na obličej proti černým tečkám a akné s aktivním uhlím 3v1 od značky Garnier. Maska obsahuje jak aktivní uhlí, tak výtažek z borůvek, které zbavuje pleť nedostatků a kyselinu salicylovou, která odstraňuje z pleti bakterie a zrohovatělé buňky. Navíc ji pořídíte za velmi příjemnou cenu. Tak mrkněte :)
Anonymní řekl(a)...

Pěkná recenze :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkuji! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne