Glamglow | My Little Pony Gravitymud #GLITTERMASK | Princess Luna

neděle 19. ledna 2020

Je to něco přes rok, kdy jsem vám poprvé představila jednu pleťovou masku značky Glamglow z limitované edice s My Little Pony. Rok utekl jako voda a já pro vás mám další menší recenzi...

Není třeba nijak dále rozvíjet, že mě tyto roztomilosti zkrátka berou :D Ne, že bych si ve svých letech hrála s poníky, ale pokud se jedná o nějakou kosmetickou kolaboraci, musím to mít. Co je značka Glamglow zač?

Obecně vzato, o značce je známo, že je proslulá svým okamžitým efektem s patentovým složením. Světlo světla spatřila před cca devíti lety a od té doby si jí oblíbili především holywoodské hvězdy. Asi před pěti lety jsem dostala vzoreček masky GlamGlow YouthMud - což je bahenní maska pro vyhlazení a zjemnění pleti. Už tenkrát jsem byla mile překvapena. Které složky se v masce objevují? Okurkový extrakt, extrakt z břečťanu, extrakt z listů kostivalu a levandulový olej. Navíc se mi líbí, že značka kombinuje přírodní složky spolu s nejnovějšími technologiemi :) Tato maska má víceméně stejné složky, jen obsahuje navíc třpytky, které budete mít doslova všude.

Používám ji dvakrát týdně na vyčištěnou pleť. Nechám ji působit 20 minut a následně sloupnu. Určitě má něco do sebe, protože opravdu dokáže z obličeje vyjmout různé nečistoty a pleť tak rozzářit :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne