Recenze | Rimmel Lasting Radiance & Match Perfection | rozjasňující make-up SPF 25 a 2v1 korektor a rozjasňovač

čtvrtek 11. května 2023


Paradoxně ty levnější varianty make-upů jsou často opravdu lepší - než ty dražší. A Rimmel je toho důkazem. 

O značce Rimmel jsem se za dosavadních 12 let rozepsala hned několikrát. Posledně jsem recenzovala makeup Wake Me Up v roce 2018 a od té doby jsem tuto edici již neviděla. Za mě je to velká škoda, protože zrovna edice Wake Me Up byla dle mě nejlepší. Snažila jsem se prodírat rimmelkovským sortimentem a narazila na rozjasňující makeup Lasting Radiance. Říkám si, má oranžový design, tak by teoreticky mohl být naprosto stejný jako Wake Me Up. Tak jsem to riskla a ano, jsem zase nadšená.

Produkty obsahují například výtažky z perel, komplex Anti-Pollution, antioxidanty a SPF 25. Možná to jsou právě ty perly, které pleti dodávají zářivý lesk. Hlavně mě baví jeho vůně a jemná konzistence se středním krytím, která se po pleti snadno rozetírá. Pleť po aplikaci působí rozzářeně a vůbec nezpůsobuje žádné vysušení pleti.

Ještě zde mám k recenzi korektor a rozjasňovač 2v1 edice Match Perfection. Jeho krycí schopnost je něco kolem silnějšího středního krytí. Edice Match Parfection má samozřejmě i make-upy, které také stojí za zmínku.

Další dobrou zprávou je cena, protože produkty pořídíte něco kolem dvou až tří seti korun českých.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne