Vanilla Aroma Difuzér

neděle 7. května 2023


Po menší pauze tu mám pro vás opět připravený článek zaměřený na home decor a to konkrétně opět na bytové vůně...

O vonných tyčinkách jsem vás informovala na počátku října. To jsem tenkrát recenzovala difuzér, který jsem měla od července a představte si, že až nedávno mi teprve vyprchal. Takže takových deset měsíců náplň opravdu vydrží. Ale samozřejmě závisí na objemu.

Obývací pokoj mám tentokrát zavalen do vanilky. Někomu vanilka nemusí úplně sednout, ale já ji miluji. Naopak mi nejde po chuti difuzér nebo svíčky s kokosem, ze kterých mě vždy a na jistotu rozbolí hlava. Ale vanilka je naprosto bezpečná. A nebyl by to článek, aniž bych vám dala tip na bytové vůně. Takže jako tip může být například tento aroma difuzér s náplní Home Black Vanilla od značky Areon. Tento difuzér můžete pořídit jak v menším balení (sto padesát mililitrů), tak ve větším (tisíc mililitrů). 

Dalším vanilkovým difuzérem je i tento aroma difuzér Vanilla and Wood Millefiori. Je k dostání jak ve sto mililitrech, tak ve dvě stě padesáti a pěti seti mililitrech. Složení difuzéru je hořký pomeranč, kalábrijský bergamot, petitgrain, jasmín, mrkvové semínko, vanilka, bobule, cedrové dřevo, ebenové dřevo, santalové dřevo, slad a kosatec. Tak mrkněte :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne