May

středa 3. května 2023


Tak doufám, že vás budu zásobovat už jen samými jarními outfity, protože to, co počasí dosud předvádělo, mi hlava, ani nikomu jinému, nebere.

Tato momentka pochází z prodlouženého víkendu, kdy jsem se v pondělí vydala do Poděbrad. Bylo krásně, tak jsem místo své oblíbené černé zvolila konečně něco barevného v podobě body, džín a saka. Prodloužený víkend jsem ještě strávila s kamarády na Pražském Majálesu, který jsem navštívila asi po pěti letech. Stejně mi nejde do hlavy, že už máme květen. To znamená, že léto tu máme za měsíc a tři týdny. Půlka roku 2023 bude za námi a další půl rok uteče ještě rychleji. Věřte mi :)

Ale jak je mým zvykem, tak vám dám opět nějaké tipy ohledně oblečení. Konkrétně se bude jednat o růžové body. Podobné můžete pořídit jak v kamenných prodejnách - jako je ZARA či Bershka, tak i na online shopech. A pokud jste raději pro variantu online nakupování, pak tu pro vás mám například toto dámské růžové body ze žebrované tkaniny v sytější růžové barvě. Jste-li spíše na jemnější barvy, pak by vás mohlo oslovit světle růžové dámské body, které aktuálně pořídíte se slevou dvě stě korun českých, konečná cena činí tři sta devadesát devět korun českých.


BRÝLE SHEIN
BODY SHEIN
SAKO ZARA
DŽÍNY ZARA
KABELKA ALDO

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne