Recenze | Born To Shine Hydrating Body Glow Oil | hydratační olej na tělo se třpytkami

středa 19. dubna 2023


Tak z tohoto třpytivého zázraku jsem nadšená. Trochu jsem se obávala výsledku, ale je to prostě bomba.

Jednoho dne jsem různě brouzdala po internetu a narazila na třpytivý hydratační olej na tělo. Už samotný design a fotky po aplikaci mě přesvědčily, že do něj musím jít. Je to takový malý nápomocník opálené pokožky. Sem tam použiji samoopalovací pěnu, ale ne vždy se mi chce absolvovat celý proces peelingu včetně nanášení pěny na celé tělo, který zabere skoro půl hodiny. Tak jsem to vyřešila třpytivým hydratačním olejem.

Na rozdíl od samoopalovací pěny je spíše pohotovostní. Nejčastěji jej aplikuji na dekolt, ruce a nohy. Olej obsahuje vitamin E i jojobový a arganový olej. Ve výsledku má lehkou kokosovou vůni, která není vůbec na obtíž (soudím dle sebe, protože se mi párkrát stalo, že mi kokosová vůně nesedla a vždy mě po tom rozbolela hlava). Olej stačí jednou nebo dvakrát aplikovat na požadovanou část a zářivý lesk je zajištěn. K dispozici jsou dva odstíny, já „odvážně“ zvala ten tmavší, protože jsem se bála, že světlejší „neopálí“. Ale ani ten tmavší odstín nepůsobí na světlé pokožce vůbec špatně.

Hydratačních třpytivých olejů je mraky. Jak je mým zvykem, tak i tentokrát vám dám tipy. Zkusit můžete například tento třpytivý suchý olej na tělo MATIS Paris. Tento olej je tvořen 8 rostlinnými oleji, konopím, granátovým jablkem, marulou, meruňkovými jádry, brusinkami, inca inchi a sublimačními perlami. Aktuálně ho pořídíte také se slevou a to až o šedesát procent levněji.

Dále mě zaujal i tento třpytivý olej pro zvýraznění opálení Rituals The Ritual Of Karma. Tento olej nejenom vyživuje a pečuje o pokožku, ale také ji zanechává sametově hebkou bez mastného filmu
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne