#PatlámeSAnetou | Kokosová, tapioková či kukuřičná mouka. Jsou vhodné na pečení muffinů či cupcakes?

pondělí 10. dubna 2023

Muffiny? Cupcakes? Možná je pro vás tento příspěvek stejně tak šokový jako pro mě, ale člověk stárne a lidé se mění.. a já až ve svých 26ti letech objevila kouzlo pečení. Ale ne klasického pečení bábovek nebo perníků, já se dala na muffiny/cupcakes.. a víte co? Zamilovala jsem si to! 


Možná je to tím, že jsem se přestěhovala a nezbylo mi nic jiného, než se začít o sebe, co se týče jídla, starat. Vtipný je, že jsem se okolí škodolibě smála, když prožívali pečení bábovek, perníků a já nevím co. Jako jídlo si uvařím, to mě baví, ale pečení? Nechápala jsem. Každopádně mě to dohnalo a já našla svůj další koníček - a to právě pečení a zdobení muffinů/cupcakes. Začalo to jednoho červnového dne, kdy jsem surfovala po internetu. Nejednou jsem najela na stránku pro cukruáře a uviděla tam boží pastelové barvičky na barvení smetany, šlehačky apod. Říkám si, k čemu by mi to bylo, když vůbec nepeču.. ale co, kdybych začala? Začala jsem tedy brouzdat po různých košíčcích a objevila třeba Barbie košíčky a různé marcipánové figurky, jednorožčí zápichy aj. Tak jsem si řekla, že je na čase předvést něco jiného než jenom outfity a recenze na kosmetiku a parfémy. 

Směs na muffiny můžete buď koupit či si udělat svou. Do hotové směsi pak stačí přidat jen olej, vodu a vejce, zamíchat a je hotovo. Pokud chcete dělat svou, pak si ještě připravte máslo, hladkou mouku, vejce, mléko, prášek do pečiva a cukr krupice. Když už jsme u těch surovin, mouk existuje hned několik. Skvělé mouky má třeba značka Allnature - kokosová mouka, tapioková mouka, mandlová mouka či kukuřičná mouka. Věděli jste, že jich existuje tolik? Asi si říkáte, zda lze použít tyto druhy na pečení těchto muffinů, ale ano, lze! :)

No a jako fotografii jsem zvolila mix dosud upečených muffinů/cupcakes. Absolutně se nepovažuji za expertku, jsem jen amatérka, která to má jako koníček :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne