Recenze | PAI & THE ORDINARY THE IMPOSSIBLE GLOW & NATURAL MOISTURIZING + HA – ROZJASŇUJÍCÍ OPALOVACÍ KAPKY & HYDRATAČNÍ KRÉM

pondělí 27. března 2023


Na poličce mám vystavené ty produkty, které používám skoro na denní bázi. Mám tam rozjasňující sérum, hydratační krém, pudr či rozjasňující bronzerové kapky. A mám takový pocit, že jsem nehodnotila právě opalovací kapky a hydratační krém. 


Rozjasňující opalovací kapky PAI jsem si oblíbila doslova hned. Dosud jsem používala jenom bronzer ve formě pudru, ale s tekutými rozjasňujícími kapkami jsem zkušenost neměla. Jsou dosti malé, říkala jsem si, že mi nevydrží ani týden, ale kdepak. Kapky mám nějaký ten pátek a naprosto super. Nejsem sice stále zvyklá na mazlavější konzistenci (kterou radši rozetřu prsty než štětcem a navíc mi mám pocit, že se kapky hned do štětce vstřebají a na pleti už moc parády nevykouzlí), ale pleť je opravdu rozzářená. Stačí nanést opravdu malé množství aplikátorem a lehce rozmazat. Objem kapek je deset mililitrů.

Alternativou bych doporučila například tento tekutý rozjasňovač NYX Professional Makeup. Nejenom jemně zvýrazní obličej, ale také má krémovou texturu, která se snadno nanáší a roztírá. Cenově ho pořídíte za dvě stě čtyřicet šest korun českých

Další novinkou, kterou jsem vám zde ještě nepředstavila, je
hydratační krém The Ordinary Natural Moisturizing Factors + HA. Proč tento? Podívejte se na cenu. Nevěřila jsem vlastním očím, ale opravdu stojí do dvou seti korun českých. A to jsem byla zvyklá celé roky na Dermacol, který stál dvojnásobek. Ale tento? Na ten se mi dosud nerozjela ani mírná alergická reakce očního okolí, kterou jsem měla v podstatě u všech krémech. Tento hydratuje, regeneruje a vyživuje. Avšak pozor, je bez SPF, takže jakmile vyskytne slunce, ohlédnu se po nějakém s ochranným faktorem a budu ho použít především na noc.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne