Vrchlabí

úterý 14. března 2023


Už to chtělo zase nějakou tu tuzemskou dovolenou. A tentokrát se jelo do Vrchlabí…

Cestováni po ČR miluji. Nemusí to být nutně jen v létě, zimní dovolená má také něco do sebe. Sice nejsem lyžařský typ (na lyžích jsem naposledy stále před 16 lety), ale zima jako taková je na horách naprosto kouzelná. Stačí mi být ubytovaná někde blízko kopce, kam si člověk může během procházky vyběhnout/vyšlápnout a „zadovádět“ si v té sněhové pokrývce.

Rozhodně vám musím dát tip kam na lahodné slané či sladké palačinky – a také kávu či horkou čokoládu. Rozhodně zavítejte do roubenky Dům u sedmi štítů, který naleznete v centru Vrchlabí. Je to taková malebná pohádková chaloupka, která na vás dýchne velmi rodinnou a přátelskou atmosférou. Navíc se v prvním patře můžete podívat do muzea dětských hraček z let dávných.

Co si s sebou zabalit? No. Vyjížděli jsme v pátek, kdy ručička na teploměru ukazovala něco kolem 10 stupňů. Tak to nebude přímo zimní dovolená, povzdechla jsem si. Ráno ale nastala změna a probudili jsme se do zasněžené krajiny. Navíc celou sobotu sněžilo, takže plán na odpoledne byl jasný – výšlap. Takže oblečení jsem řešila tím způsobem, že jsem si zabalila rolák, kalhoty, teplé ponožky a jela v bílém teddy kabátu, který můžete vidět na fotce.

Nevím, kde můžete ještě tento bílý teddy kabát pořídit, ale doporučuji mrknout na stránky online shopu, který nabízí obrovský výběr nejen oblečení. Mě například zaujal oversize kabát ve velbloudí barvě, který momentálně pořídíte se slevou dva tisíce sto sedmdesát korun českých!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne