Recenze | Coco & Eve Glow Figure Whipped Body Cream & Bali Buffing Sugar | výživný tělový krém a zjemňující cukrový peeling

neděle 12. března 2023



Coco & Eve zde není žádnou novinkou. Už v minulosti jste si mohli přečíst o vyživující masce na vlasy v roce 2019 a bezoplachovém kondicionéru pro snadné rozčesávání v roce 2022, takže s touto značkou jsem sžitá už krásné 4 roky. A tento rok jsem se zaměřila na jejich tělovou kosmetiku - a to výživný tělový krém a zjemňující cukrový peeling.

Glow Figure Whipped Body Cream


No, jediné, co se mi na krému nezdálo, je cena. Protože tělový krém za tisícovku? No nevím. Já krém koupila o skoro polovinu levněji. Každopádně tělový krém jako takový je skvělý a hlavně návykový. Především vůně. Krém nejenom vyživuje a zvláčňuje pokožku, ale také zlepšuje její pružnost, hloubkově hydratuje a dodává hebkost. Navíc je bez silikonů a veganský

Glow Figure Whipped Bali Buffing Sugar


Tělové peelingy miluji. Tento odstraňuje odumřelé kožní buňky, zjemňuje, revitalizuje, působí proti striím, jizvám a celulitidě a také zlepšuje mikrocirkulaci krve. A ano, opět má velmi návykovou vůni. Za mě ale super.

Za sebe tuto značku velmi doporučuji - jak vlasovou kosmetiku, tak tělovou. I samoopalovací produkty mají kvalitní.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne