Journey. Football

úterý 7. března 2023

Jistě prominete, že outfit příspěvky, které jsem fotila na podzim 2022, zveřejňuji až teď - počasí je tak trochu pořád stejné a fotit #ootds v té jedné samé péřovce? To asi nechcete.


Tento #ootd jsem vzala na firemní charitativní fotbalový večer, který se konal na konci listopadu ve vysočanské aréně. Otázka hned nastala, co si na fotbalové utkání obléct. Ve sportovním se člověku úplně nechce. A jelikož počasí celkem přálo, vyvětrala jsem opět svou oblíbenou černou barvu včetně nového fauxfur kabátu, který mi padl do oka hned.

Ano, je ze Shein, protože i já jsem tam měla několika měsíční úchylku. Ale už jsem poměrně vystřízlivěla a spíše již nakupuji s rozmyslem (například za únor jsem si na sebe nekoupila vůbec nic!). Ještě jsem k tomu zkombinovala faux leather legíny, které jsem si také velmi oblíbila, pak kabelku, rolák a šlo se. 

Jak už je mým zvykem, dám vám nějaké ty tipy. Nevím, zda naleznu odkaz na přesně ten samý fauxfur kabát, ale jeden odkaz sem dám. Jedná se o dámský černý kabát nebo plášť, který momentálně pořídíte nejenom se slevou jeden tisíc korun, ale ještě k tomu obdržíte slevu ve výši sto padesáti korun jako dárek k našemu svátku, ženy! 

                                                                  FAUXFUR COAT SHEIN
TURTLENECK ZARA
                                                        FAUX LEATHER TROUSERS SHEIN
                                                                    BAG MICHAEL KORS

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne