Recenze | Nars Iconic Lipstick | rtěnka Dolce Vita

neděle 19. února 2023

Tak si vezměte, že rtěnka NARS mi vydržela přesně dva roky. A to jsem jí používala celkem často. Tak jsem si po dvou letech koupila další a doufám, že třetí koupím až v roce 2025.

Rtěnky NARS jsou za mě jedny z nejlepších. Do cca 2021 jsem měla problém nějakou dobrou rtěnku najít, jelikož jsem měla po aplikaci buď vyrážku nebo mě rty pálily, vpíjela se do rýh.. no zkrátka nic moc. A i když jsou rtěnky NARS o něco dražší, tak za tu investici rozhodně stojí.

Po rtěnce Rosecliff jsem zakotvila u lehce výraznějšího a růžovějšího odstínu Dolce Vita. Musím přiznat, že jsem ji pořizovala poslepu na internetu a upřímně, myslela jsem si, že výsledná barva bude trošku jemnější a tmavší, ale chybami se člověk učí a ve finále jsem si ji vlastně oblíbila. Líbí se mi její vysoká pigmentace, hydratace a také, že se nevpíjí do rtů a tím tak nedělá vrásky.

Konkrétně se jedná o kolekci Sheeer Lipstick, takže vyživující řada. Zkušenost mám také s jejich matnými a opět musím potvrdit, že jsou skvělé i na to, že jsou to zkrátka matné rtěnky.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne