Recenze | Armani Sí Passione

úterý 7. února 2023


Je to 6 let, co jsem poprvé poznala kouzlo parfémů a vůní značky Armani, kolekce Sí. Jelikož za tu dobu vzešlo hned několik "pod druhů", tak jsem se rozhodla obnovit tuto nostalogickou vůni a podat vám nějaké podrobnosti o Sí Passione...

Jak vy vnímáte kolekce vůní ? Přijdou vám všechny stejné - či vnímáte nějakou tu odlišnost? Já odlišnost rozhodně vnímám. K Vánocům jsem obdržela parfém Sí Passione a když ho porovnám s klasickou , nějaký rozdíl tam je. Klasická vůně Sí mi přijde více rázná, jasná, ostrá. Sí Passione samozřejmě také, ale je tam jaké si "tajemno". Sí Passione obsahuje černý rybíz, bergamot, růži, jasmín, cedr a pačuli.

Ve srovnání vychází klasický trošku jako chypre vůně, jelikož je ještě obohacena o vanilku, frézii či orcanox. Cenově vychází oba parfémy víceméně totožně.

Za mě ale Sí Passione okouzlila a vrátila jakousi jiskru dob dávných, konkrétně tedy roku 2017... 
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne