Catrice | Disney Princess Ariel | paletka rozjasňovačů | recenze

neděle 15. ledna 2023

O čem budu recenzovat vás asi nijak nepřekvapí. Stačí vidět edici Disney Princess a je to jasné...

Ano, paletku rozjasňovačů jsem opravdu musela mít - už kvůli tomu, že mi momentálně došel rozjasňovač a tenhle mě uchvátil zejména designem :) A to znamená, že jsem si byla vědoma i možné nekvality produktu, ale i tak jsem byla mile překvapena.

Nečekejte zázraky. Zázrakem se stala hlavně velikost paletky, nýbrž jsem se při objednávání domnívala, že paletka bude celkem malá. Ale ono ne. Je celkem velká a určitě to není pohotovostní rozjasňovač do kabelky. Paletka rozjasňovačů Catrice Disney Princess obsahuje 3 odstíny - Sparkling Shell, Shiny Coral a Hidden Treasure. Já používám Hidden Treasure, který je podle mě nejvýraznější a vykouzlí na pleti i "živou" barvu se třpytkami. A cenově ji pořídíte za cca dvě stě šedesát devět korun.

Se značkou Catrice nijak velké zkušenosti nemám, spíše žádné, ale jakmile vidím nějakou tu limitku, je moje. Samozřejmě existuje tisíc druhů rozjasňovačů, takže kromě paletky je k dostání také krémový bronzer a rozjasňovač v tyčince značky Barry M.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne