December (ne)December

úterý 10. ledna 2023



V prosinci jsme to měli tak trochu jako na jaře. Sem tam sníh, sem tam mráz, sem tam 15 stupňů. Kór na Silvestra. A pak přišly rýmičky, virózky, chřipečky, záněty ucha a tak...


Jak jste strávili svátky a oslavu nového roku? No mám-li mluvit za sebe, já toto všechno strávila s antibiotiky :) To se prostě holt někdy stane, že se vám po x letech zrodí angína, pak po dobrání antibiotik jdete na dlouho očekávanou kalbu, kalíte do 6 ráno, pak jste týden v pohodě, na první svátek váčnoní vám rodina přitáhne nějakého toho bacila a vy na den svých narozenin padnete s divným stavem, teplotou a bolestí ucha. A místo užívání si dne přemýšlíte nad tím, že druhý den je Silvestr, je to sobota a vy nemůžete zajít za doktorem. Takže jsem googlila nejbližší ORL pohotovost. Kam ale nakonec nebylo třeba. Protože stále ještě existuje pohotovostní česnek jako přírodní antibiotikum. A hned po novém roce jsem zavítala a už to jelo. Ale ano, rok 2023 jsem nemohla zahájit lépe.

A protože jsem byla mezitím týden v pohodě, nemohla jsem vynechat nějaké to focení outfitu. Tentokrát jsem vyvětrala svoje nové boty, které mi dost připomínají éru bot v letech 2002-2024, protože jedny takové nosila v těchto letech moje mamka. K tomu jsem zvolila černý teddy coat a klasicky džíny, tílko a kabelku. Jedny takové kozačky na podpatku můžete pořídit i na jednom online shopu. K nim můžete zvolit jak pletené svetrové šaty, tak sukni, ale i džíny.

TEDDY COAT SHEIN
TANK TOP ZARA
JEANS ZARA
BAG MICHAEL KORS
KNEE HIGH BOOTS SHEIN

Kateřina Sýkorová řekl(a)...

To počasí bylo (a stále je) celkem vtipný :D Jednu dobu se brodím ve sněhu a pak si nosím tenisky a tenkou bundu :D
Outfit moc pěkný! :)
Blog Everythin Kate

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne