Recenze | MAD BEAUTY Star Wars | čisticí jílová pleťová maska

sobota 7. ledna 2023

Co jsem rozhodně musela mít? Ano, vidíte správně. Čisticí jílovou pleťovou masku. Ono na čistící pleťové masce není nic neobvyklého, ale jakmile se jedná o nějakou limitovanou edici? Jdu po tom. A spolupráce se Star Wars The Mandalorian mi nemohla samozřejmě uniknout...


Na značce MAD BEAUTY shledávám hned dvě super pozitivní věci: cenu a design. Cenově produkty pořídíte za krásných pár stovek, o designu ani nemluvím - ten je pro milovnice Disney, Star Wars atd. naprosto jednoznačný. Ale teď zpět k masce. 

Čistící jílová pleťová maska mě velmi překvapila. Bála jsem se, že za cenu cca sto třiceti korun českých žádné kouzlo nevznikne, ale opak je vlastně pravdou. Velmi, ale velmi jednoduše se maska nanáší - stačí jen sundat ochranný kryt a začít "jezdit" po tváři. Masku nechat pár minut působit a následně smýt vlažnou vodou. Nejenom, že pleť zbavuje černých teček, ale také uvolňuje další nečistoty z pórů. Řekla bych, že je spíše vhodná pro problematickou/mastnou pleť, kterou trápí hlavně akné a nečistoty. Ale není od věci ji používat i pro normální až suchou pleť, na druhou stranu také hydratuje.

A pokud vyloženě patříte mezi fanynky Star Wars, pak by vás mohly oslovit i další produkty jako je platýnková maska s kokosem či gumička do vlasů ve tvaru Baby Yody :) Tak neváhejte a okoukněte tuto limitovanou edici!

Kateřina Sýkorová řekl(a)...

Asi mě odrazuje typ balení, přijde mi trochu nehygienický, ale věřím, že produkt může být fajn :)
Blog Everythin Kate

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne