Long Time No See

středa 4. ledna 2023



Tak vás tu vítám v novém roce 2023. Co to pro blog znamená? Že zahajuji již 13. sezónu! Neuvěřitelné, jak ten čas letí. Na jednu stranu mě to děsí, jak posledních 12 let uteklo jako voda, ale zároveň se těším, co nás v dalších letech čeká :)

Dlouho jsme tu neměli outfit, takže tu pro vás jeden z posledních týdnů mám. Opět se jedná o černý outfit, ale co mám na sobě "
poprvé" jsou takzvané svetrové šaty. Tyto jsem doplnila o pásek a koženkové kalhoty. Pokud i vy sháníte nějaké obdobné, pak doporučuji mrknout třeba na tyto svetrové šaty s páskem, které momentálně pořídíte o dvě stě deset korun českých levněji. Zaujmout by vás mohly i tyto zavinovací svetrové šaty s vázáním, které mě tedy mě velmi zaujaly a také je pořídíte o cca dvě stě korun českých levněji.

Ještě bych vám chtěla popřát hodně úspěchů a štěstí a také chci poděkovat za stálý zájem, který blog zaznamenává ve svých statistikách! Děkuji vám moc!

ŠATY SHEIN
PÁSEK SHEIN
KOŽENKOVÉ KALHOTY SHEIN
KABELKA MICHAEL KORS
BOTY ZARA

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne