Recenze | Christina Aguilera By Night

středa 14. prosince 2022



 Je to 7 let, co jsem vám představila tuto vůni a 10 let, co jsem ji prvně začala používat. Čas plyne jako blázen a já se k recenzi na tuto vůni opět vracím…

Proč jsem se k ní vrátila? Nostalgie. Nevím, jestli je to tím, že je to 10 let nebo připomenutí si její „specifičnost“. Každopádně je čas zimního období a svátků, možná proto jsem se k ní vrátila – jelikož obsahuje můj oblíbený červený rybíz, který, dle mě, do chladných dnů patří.

Dále v ní objevíte broskev, jasmín, lilii, pivoňku, švestku, pižmo, santalové dřevo a vanilku. Sice se v ní mísí hodně květinových ingrediencí, tak i tak má ve finále velmi orientální a chladivý vonný podtón, který je ideální právě do podzimního a zimního období.

Na druhou stranu je zajímavé zmínit, že nejsem žádný fanoušek vůní zpěvaček a dalších celebrit, ale ano, měla jsem ještě vůni od Kim Kardashian, což byla s Christinou Aguilerou asi výjimka. A Christinu jsem jela od té doby, kdy začal trend vystřihávání si jejího obličeje a článků o ní z časopisů, možná doteď mám někde schované celé sešity – možná si na tu dobu pamatujete, zdaleka jsem nebyla jediná, tento trend jela skoro každá druhá bloggerka v letech 2006 – 2009.

Christina Aguilera za svoji kariéru uvedla na trh hned několik vůní a pamatuji, jak uvedla právě svůj první v roce 2007 - vůně Christina Aguilera – ještě doteď si vzpomínán, jak na něj v televizi běží reklama. No a druhá verze vůně Christina Aguilera By Night mě prostě dostala. Navíc ji pořídíte za super cenu! A vůbec bych neřekla, že se jedná o lacinou vůni, ba naopak. Opravdu v ní vnímám cosi, co je ojedinělé.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne