Recenze | Huda Beauty Silk Balm Icy | chladivý balzám na rty

pátek 2. prosince 2022


Tak tento hydratační smyslný balzám na rty je mým prvním úlovkem od HUDA BEAUTY. V minulosti jsem o ní sice slyšela, ale nijak mě nezaujala… než, když se zrodil chladivý balzám…

Co vy a chladivé lesky na rty se zvětšujícím efektem? Jste jejich fanoušky či nikoliv? Za sebe říkám, že od doby, co jsem objevila existenci právě zvětšujících lesků, jsem na nich víceméně závislá a vůbec mi doprovodné projevy jako je brnění rtů či lehké otékání nevadí.

O zvětšujících lescích na rty jsem se zde rozepsala asi čtyřikrát a jednalo se o značky Lancome, Too Faced či Dior. Huda Beauty, jak jsem už zmínila, je u mě nováčkem, ale jsem s ní naprosto spokojená. Tento balzám je obohacen o výtažek z pískavice, takže rty zpevňuje a chladí. Také je obohacen o kyselinu hyaluronovou, která vyhlazuje a poskytuje rtům hydratační vlastnosti. Navíc má příjemnou vůni máty a malin. Dále je dobré vědět, že:

1) poskytuje velmi dlouhotrvající hydratační účinek

2) veganský výrobek

3) bez obsahu alkoholu

4) obal je s certifikací FSC včetně recyklovatelnosti.

Navíc nepálí a neštípe. Jen ze začátku brní, což je u tohoto typu balzámu či lesku naprosto normální. Navíc se vám po aplikaci rty „zvětší“ a budou tak působit smyslně.

Takovým obdobným leskem je například lesk pro větší objem značky Lancome – o kterém jsem se nedávno rozepsala - zde odkaz na recenzi. Dále bych vyzkoušela i zvětšující lesk na rty s kyselinou hyaluronovou UXI BEAUTY, který navíc pořídíte za velmi příjemnou cenu.

Tento balzám je cenově srovnatelný s leskem od Lancome, vyjde na cca pět set devadesát devět korun českých.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne