Make Up For Ever + NARS | Ultra HD Concealer + Bronzing Powder | recenze

čtvrtek 17. listopadu 2022


Se značkou NARS zas tak bohaté zkušenosti nemám a s Make Up For Ever už vůbec ne. Každopádně i tak přináším mini recenzi na produkt, který jsem si nedávno pořídila…

Nejprve ale začnu s NARS. NARS mám ráda. Mám zkušenosti sice jen s minikorektorem a rtěnkou, ale naprosto v klidu mohu říct, že za rtěnku Iconic Lipstick dávám ruku do ohně – protože tak super rtěnku jsem snad ještě neměla a v podstatě je jediná, kterou nejčastěji a nejraději používám. Překonala i můj oblíbený Too Faced, což je co říct. Proč? A jelikož mi došel bronzer, bylo na čase vyzkoušet ten od NARS.

Brozner je super. Tvář hodí opravdu jak od moře. Jediné, co je dost mimo, je materiál, ze kterého obal produktu dělají. To samé s rtěnkou. Ano, černá je super, ale povrch je tak trochu elastický a věřte, že každá šmouha od make-upu je vidět. Prostě se hned zaprasí a nejde to z toho umýt – pokud na fotce nevidíte šmouhu, je to mé umění s aplikacemi. Vše super, ale obal opravdu ne.

Rozjasňující korektor Ultra HD Make Up For Ever je bomba. Dost mi připomíná konzistenčně „původní“ korektor Too Faced Born This Way, o které jsem se taky kdysi rozepsala, a to konkrétně v recenzi z roku 2018. Korektor je krémový, rozjasňuje, má střední krytínevysušuje. K dispozici je až 16 odstínů. Já mám odstín 21

Samozřejmě dám tipy i na jiné varianty. Za mě doporučuji rozjasňující korektor Rimmel Lasting Radiance. Kdysi jsem používala make-up Rimmel Wake Me Up, který jsem považovala před cca 10 lety za naprosto boží produkt. Nejsem si úplně jistá, zda je stále k sehnání, ale obdobnou kolekcí je Lasting Radiance. Tento korektor poskytuje nejenom vysoké krytí nedostatků pleti včetně tmavých kruhů pod očima, ale také se dobře roztírá a netvoří žmolky. Navíc stojí cca sto třicet korun českých!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne