Ft. Hello Kitty

neděle 13. listopadu 2022

Tak trochu navazuji na předchozí příspěvek, protože opět zde bude zmíněna moje oblíbená Hello Kitty. Vážně.

Nezbláznila jsem se? Kdepak. Tohle tričko bylo needed. A můžu vám říct, že bylo sakra těžké ho získat, protože bylo neustále vyprodané. Ale když si člověk něco opravdu přeje, tak se to dříve nebo později vyplní...

Paradoxem však je, že klasická trička nenosím. Nerada. Vůbec. Avšak když vidím nějakou kolaboraci, tak si to často rozmyslím. Sice mi přijde, že se jedná o oversized triko velikostně vhodné spíše pro pány, tak i tak jsem si našla cestu a způsob, jak ho zkombinovat. Nejraději ho nosím společně se šorktami a zastrčené do pasu. Není od věci ho nosit i s koženou sukní či kalhotami.

A pokud dáváte přednost oversized topům či tričkům, pak tu pro vás mám jako obvykle tip. Zaujmout by vás mohlo například toto oversized tričko v šedé barvě, které momentálně pořídíte o sto čtyřicet korun levněji. A máte-li raději pastelové barvy, pak by se mohl líbit limetkově zelený top, který také pořídíte o několik korun levněji

Tak mrkněte! :)

SUNGLASSES OPTIK-SPEKTRUM
T-SHIRT NIKE X HELLO KITTY
SHORTS ZARA
BAG MICHAEL KORS
SNEAKERS CONVERSE

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne