Pixi | Hello Kitty | Glow Tonic and Lip Gloss | recenze

pondělí 7. listopadu 2022


PIXI feat. Hello Kitty. Co to znamenalo, když jsem tuto kolaboraci objevila? Že si ji nemohu nechat ujít :-)


Ti, co již nějakou dobu čtou můj blog, ví, že si na tyto rozmilé spolupráce potrpím. Důkazem je toho třeba Glamglow X Barbie, Avon X Hello Kitty či Converse X Hello Kitty.. a teď nedávno jsem neodolala ani tričku Nike X Hello Kitty či batohu Herschel X The Simpsons.. nojo, ta dětská radost a duše…

Na druhou stranu si říkám, že pokud by to nebylo určené pro dospělé, tak by to logicky přece nevyráběli.. tudíž se považuji za naprosto normální se silnějším infantilním duchem dětského dítěte. Ale vraťme se zpět k PIXI X Hello Kitty.

Od značky PIXI jsem dosud neměla nic vyzkoušeného. Ale neříkám, že mě nelákala. Líbily se mi hlavně rozjasňující tonika a také, především, design. A když jsem zaregistrovala, že se spojila s Hello Kitty, musela jsem alespoň 2 produkty vyzkoušet – těmi produkty se staly: exfoliační tonikum a lesk na rty, který se přizpůsobuje rtům.

Exfoliační tonikum mě dostalo už i kvůli samotnému designu. Ale abych tu nebásnila jenom o designu, pak bych vám přiblížila i samotný produkt. Tonikum nejenom čistí, ale také rozjasňuje. Vždy, když tonikum použiji, je pleť po nanesení opravdu rozjasněná - na rozdíl od jiných tonik. Samotný lesk na rty mě také mile překvapil, ale na druhou stranu jsem nečekala, že se rty vždy zabarví do výrazné až fuchsiové barvy. Neříkám, že je lesk špatný, ale nejsem zvyklá na tak výraznou barvu. Ale lehce se nanáší, hydratuje a nevysušuje

Kromě těchto dvou produktů mají samozřejmě i jiné produkty - tím jsou hydrogelové vyhlazovací polštářky, paletka očních stínů, voděodolné oční linky a maska na obličej.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne