Prom Bag

pátek 4. listopadu 2022


S nástupem chladnějších dnů a samozřejmě pak i zimního ročního období se mi vybaví nejenom Vánoce a čas adventu, ale také plesů a společenských akcí. Ty sice bývají až v lednu či únoru, ale mnoho mladých slečen má v tomto období i maturitní plesy či jiné prom bály. A já mám pro vás jeden tip, díky kterému můžete svůj plesový outfit zajímavě obohatit...

Co vy a plesy? Jste plesový typ nebo spíše upřednostňuje poklidné posezení doma se sklenkou vína? Myslím si, že není vůbec na škodu za čas někam vyjít, ale jste-li vyloženě plesový typ, tak proč ne? A jestli zrovna často řešíte, co si vezmete na sebe, pak mám pro vás tipy hlavně na takzvané prom bag. Oč se jedná?

No zkrátka o plesové kabelky či psaníčka. Jednu takovou jsem vám vyfotila jako ilustrační, kterou můžete vidět nad textem. Já zkrátka miluji barvy a když mám (často) černé šaty, tak ráda zvolím výraznou kabelku, která černé ponuré barvy roztříští. Na druhou stranu jsem, možná jako vy, zaregistrovala trend rhinestone bags, což jsou blyštivé kabelky, které můžete vidět po článkem. Naprosto jsem se do nich zamilovala. A přesně takovou, kterou vidíte na obrázku na konci, potřebuji. Podle mě je ideální jak na  formální záležitosti, tak neformální - na party, firemní večírek atd. Zrovna na této konkrétní se mi líbí, že je k dostání hned v několika barevných kombinací - takže nejenom může být stříbrná, ale také růžová, zelená, černá a zlatá. A za mě má hlas jednoznačně stříbrná a růžová. Momentálně na tento kousek probíhá sleva, tak se mrkněte!

Plně doufám, že už žádné opatření nebudou a člověk si bude moct, jako doteď, užít jakékoliv společenské akce. Já na plese nebyla ani nepamatuji, předpokládám, že naposled v roce 2020 těsně před nástupem covidu - což je neuvěřitelné, že v lednu to budou 3 roky. 



Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne