August ft. November and Brno

středa 2. listopadu 2022

Vím, že máme podzim v plném proudu a ani ne za měsíc přivítáme prosinec, ale letní outfity se mi jaksi nahromadily, tak vám teď (a možná i příště) nějaké ukážu…

Tato „fashion“ momentka vznikla v Brně tento srpen. Sice jsem v něm pobyla 4 dny včetně cesty tam a zpět, ale oblečení v kufru by padlo tak na týden. Samozřejmě, že jsem ne všechny „fashion ootds“ unosila a nafotila, ale jak vidíte, nějakou tu momentku mám. Velmi jsem si oblíbila co-ords, což je dvoudílný set. Možná vám přijde, že mám na sobě šaty, ale vlastně se jedná o body a pouzdrovou sukni.

Takový dvoudílný set nemusí být jenom jarní/letní, nýbrž i domácí čí vhodný do chladného počasí – může to být třeba tepláková souprava, která je ideální do chladnějších dnů. Dvoudílným setem může být ale i domácí souprava, do které se během chladných dnů velmi rády zachumláte.. Tak mrkněte.

SUNGLASSES OPTIK-SPEKTRUM
BODY CIDER
SKIRT CIDER
CROSS BODY BAG SHEIN

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne