Mystery Shopper

neděle 14. května 2023


Jak jsem v posledním "ootd" příspěvku slíbila. Doufám, že vás budu zásobovat už jenom jarními a později letními outfity a ne jenom černou, černou a černou. No a dnes mám pro vás další "dávku" jarní inspirace, která je ale trošku ještě v černé...

U těchto šat je jen jedna nevýhoda - délka. Možná mohou působit, že je přes ně vidět naprosto vše, ale není tomu tak. U mě je bohužel na stole vždy otázka délky, jelikož se svými sto osmdesáti centimetry je to někdy poněkud náročnější nosit krátké šaty nebo sukně. Musím uznat, že se mi tento trend "batiky" začíná líbit. Možná jste si i vy všimli, že všude po kamenných prodejnách vidíte různá síťovaná body s různými až náboženskými motivy. Nejprve mi to nepřišlo nijak dechberoucí, ale začalo se mi to líbit. 

A jak je mým zvykem, i dnes vám zde podám tipy. Tentokrát mám pro vás tip buď na šaty s kostkovanou síťovinou nebo na romantické šaty s dlouhým rukávem, které mě dost zaujaly a myslím, že zaujmou i vás. Dobrou zprávou je, že na ně probíhá sleva ve výši pěti seti korun českých, takže konečná cena je velmi velmi příznivá. Tak mrkněte! :)

BRÝLE SHEIN
ŠATY SHEIN
KABÁT SHEIN
KABELKA MICHAEL KORS
BALERÍNY ZARA

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne