Recenze | Makeup Revolution DC Collection X Harley Quinn | lesk na rty

neděle 18. června 2023

Co vám budu povídat. Jakmile vidím kolaboraci s Disney, The Simpsons, Barbie, Hello Kitty, Pusheen nebo třeba s DC jako je Harley Quinn, jsem ve svém živlu. A u tohoto lesku na rty to nebylo jinak.


Ti, kteří mě sledují od samotného začátku, nějak tak ví, že si na tyto roztomilé kolaborace potrpím. A jakmile jsem si všimla, že Makeup Revolution limitovanou edici s Harley Quinn, tak jsem ani minutu neváhala.

Mám odstín What Do You Think Im A Doll? a jenom trošku mě vyvedl z míry, protože ve finále to sice je nude odstín, ale s lehce korálovým nádechem. Plus se jedná o matný finiš, na který zrovna nejsem dvakrát zvyklá a v popisku jsem se to úplně nedočetla. Každopádně i tak mě tento lesk velmi baví a například k černému či bílému outfitu je ideální.

Od DC Collection si můžete pořídit například kompaktní pudrový rozjasňovač s Catwoman či houbičku na make-up právě s Harley Quinn.  

Níže přidávám i neupravenou fotku, jak odstín přesně vypadá.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne