Recenze | Catrice My Little Pony | kompaktní pudrový rozjasňovač

neděle 25. června 2023




Tak tohle když jsem viděla… muselo být moje. Takhle roztomilý pudrový rozjasňovač jsem asi ještě neviděla. Srdcovka jak má být.

Trošku jsem se bála, aby rozjasňovač vůbec rozjasnil. Přeci jenom jsem poměrně nedávno recenzovala jejich rozjasňovač Catrice v kolaboraci s Disney Princess. Sice jsem psala, že jsem byla mile překvapena, ale ve výsledku dlouhodobějšího používání jsem došla k názoru, že tento rozjasňovač je dobrý maximálně na zrcátko do kabelky. Bohužel. Proto jsem nabyla vědomí, že i tento rozjasňovač může být tak trochu k ničemu a jen vyhodím peníze za něco, co je fakt cute. 

Když jsem štětcem nanesla pudr a následně aplikovala na tvář, zůstala jsem v úžasu. Protože tak třpytivou a rozjasněnou pleť jsem dlouho po žádném kompaktním pudrovém rozjasňovači neměla. Navíc jsem ho pořídila asi za sto osmdesát devět korun, takže naprostá bomba. Navíc je cruelty-free, bez mikroplastů, bez parfémových složek, bez alkoholu, bez oleje, gluten free, vegan a bez přidaných parabenů. Takže za mě naprosto super kousek. A ještě je tak roztomilý.

Takovou alternativou může být například tento kompaktní pudrový rozjasňovač NYX Professional Makeup. Tento Winx Fairy rozjasňovačtřpytivý efekt, rozjasňuje, jemně zvýrazňuje a také má bohatou pigmentaci, kterou určitě oceníte. 

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne