December

neděle 13. prosince 2020

Nějak se mi nechce věřit, že tu již máme konec roku 2020. Dlouhý proslov ani nečekejte, tentokrát jsem to pojala víc stroze a spíše vám představím tip na zimní kabát, který se bude do nadcházejících chladných dnů hodit :)

Co se týče zimních kabátů, mám svůj oblíbený teddy coat, který jste již mohli na mém blogu vidět. Pořizovala jsem ho minulý rok a stále patří mezi mé oblíbence. Pak mám ještě jeden camel coat, ale ten je ideální spíše na jaro či podzim. Tuto zimu u mě vedou spíše zimní péřové bundy. A pokud třeba sháníte nějaký ten zimní kabát, pak opět doporučuji online shop, který z mého blogu již několik let velmi dobře znáte. Tam pořídíte třeba tento zimní kabát s kapucí, který je nepromokavý. Vnější část kabátu má úpravu zvanou DWR, která vás ochrání jak před deštěm, tak sněhem či mrholením. Navíc má pohodlnou kapuci, která je zdobená umělou kožešinou.

Tak mrkněte :)

TEDDY COAT ZARA
DRESS ZARA
BAG MICHAEL KORS
KNEE HIGH BOOTS ZARA

EM řekl(a)...

Ten kabát je opravdu krásný a hlavně vypadá, že bude krásně hřát :)

LITTLETHINGSFOREM

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne