Dior | Capture Youth Glow Booster | rozjasňující sérum | recenze

neděle 6. prosince 2020

Před osmi měsíci jsem vám podala první recenzi na jedno ze sér značky Dior, edice Capture Youth. Protože mi hydratační sérum došlo a během chladných dnů jsem chtěla vyzkoušet sérum s vitaminem C, sáhla jsem opět po edici Capture Youth a tentokrát vyzkoušela rozjasňující sérum Glow Booster. Vyplatí se?

Zpočátku, když jsem přecházela na séra Capture Youth, jsem měla obavy, zda to nebudou vyhozené peníze. Co si budeme povídat, cena séra - třeba v kamenné prodejně kosmetiky - se pohybuje kolem 2 800 Kč, což mi přijde šílené. To samé sérum jsem našla i na jiné ověřené prodejně kosmetiky, ale o 1 200 Kč levnější. Proč vyhazovat o patnáct set víc jenom proto, že je to z prodejny, kde se nesmyslně napaluje kosmetika za značku? 

Sérum Glow Booster pleť opravdu rozzáří. Je to trochu nezvyk oproti Plump Filler (které mi možná o špetku vyhovovalo více) - bylo hodně hydratační a textura hutnější. Ale Plump Filler vidím jako ideálního pomocníka spíše přes jaro-léto. Glow Booster obsahuje švestku Muranga, která má stokrát vyšší obsah vitamínu C než pomeranč. Zajímavé, že? Dále je obohacen o výtažek z kosatce a o dalších 80 % přírodních ingrediencí. Textura séra je mazlavá, průhledná. Po delším používání ale pozoruji, že je pleť po nanesení společně s denním krémem opravdu rozzářená a zbavená unaveného vzhledu.

Jak už jsem zmínila, sérum nanáším každé ráno na vyčištěnou pleť společně s denním krémem. Jsou i jiná séra, ve kterých je vitamín C. Je jím například rozjasňující sérum Revolution Skincare, které obsahuje 12,5% vitamín C. Sérum nejenom regeneruje, ale rozjasňuje a chrání před oxidativním stresem. Navíc se jedná o 100% veganský produkt. Cenově ho pořídíte za tři sta devadesát tři korun, tak mrkněte :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne