Truly | Bundles - Anti-cellulite, For your buns, Silky smooth shave set | recenze

úterý 26. října 2021

Tenhle nákup mi možná trošku ujel, ale protože jsem si v minulém roce naprosto zamilovala vůni tělového másla Truly Beauty, můj říjnový kosmetický nákup zněl jasně.

Už několikrát jsem měla v košíku z oficiálních stránek Truly Beauty asi deset produktů ke koupi, ale až doteď jsem se nějak neodvážila k zaplacení, jelikož představa, že mi balíček letící z Kalifornie chytne celní správa a budu muset (jako posledně) dokazovat, že mám ty a ty doklady, se mi málem otočil žaludek vzhůru nohama. Ale jelikož mi posledně kosmetický balíček z USA celníci vůbec nekontrolovali a neplatila jsem ani clo, tak jsem do toho prostě šla. A co jsem pořídila?

Já nevěděla co! Buď vše - nebo nic. Ale to zkrátka nešlo. Tak jsem vzala dvě séra, tři tělová másla, scrub a pěnu na holení. Největší radost mám asi ze scrubu Moon Rocks, který mě vyšel na dvacet dolarů. Srcub je naprosto skvělý, protože pokožku nejenom zbaví odumřelé kůže, ale také ji zanechá velmi jemnou na dotek. V úžasu jsem i z textury, která je, jak kdybyste se ponořily do obláčku :D Radost mi udělalo i tělové máslo Unicorn, o které jsem se rozepsala přesně před rokem v tomto článku. Ostatní tělová másla jsou v podstatě na stejný princip - velmi tuhá konzistence, která se dobře do pokožky vmasíruje a hydratuje

Na druhou stranu - nějak extra velký zázrak to zas není. Produkty nejsou k zahození, ale abych se tím vším potřela a v zrcadle si řekla Tyjo fakt pecka, tak to úplně ne. Pokožka rozhodně hydratovaná a vyživená je, u sér mi nepřijde, že by dělala nějaký velký efekt a našlehaná pěna na holení mi taky nepřijde, že by byla totálně needed

Ale určitě nelituji, minimálně máslo Unicorn je NO. 1!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne