Colors

neděle 10. října 2021

Než opravdu najedu na podzimní outfity, tak tu ještě musíte strpět tak dva - tři letní. Tentokrát jsem zvolila opět jedny barevné šaty, které pro mě byly doslova láskou na první pohled.


Outfit byl focen 9. září, kdy se ručička teploměru ještě pohybovala přes dvacet stupňů. To se, o měsíc později, říct opravdu nedá a jsem i za to ráda, protože jsem se na pravý chladný podzim vánžně těšila. No, ale jestli vás čeká nějaká společenská akce, tak pro vás mám i nějaký ten tip. Líbit by se vám mohly například tyto dámské šaty s květovaným potiskem. K dostání jsou i v bílé či zelené kombinaci a aktuálně je pořídíte i se slevou ve výši pěti seti padesáti korun českých. Dále by vás mohly zaujmout i tyto růžové šaty s výrazným potiskem růží v růžové barvě


Tak mrkněte! :)

ŠATY GREENAPPLESHOP
KABELKA MICHAEL KORS
TENISKY CONVERSE

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne