La Mer | The Moisturizing Soft Cream | hydratační krém | recenze

úterý 5. října 2021


Za který krém dám ruku do ohně? 

Bude to skoro rok, kdy jsem obdržela jako dárek set značky La Mer - o setu jsem se rozepsala i ZDE v lednu. A právě v něm jsem poprvé narazila i na hydratační krém The Moisturizing Soft Cream, který překonal mé očekávání. Už tenkrát jsem o něm psala jako o „zázraku“, který je bez parfemace, bez amoniaku, bez mikroplastů a bez síranů s tím, že se mi líbí, jak je pleť po něm rozjasněná, hydratovaná a pružná. A po skoro i roce to musím potvrdit. 

Vezměte si, že balení o patnácti mililitrech mi vydrželo několik měsíců. Vážně. Sama jsem tomu nerozuměla, ale místo mrazivého ledna bylo venku již sluníčko a teploty šplhaly ke skoro dvaceti stupňům. Tenkrát jsem si říkala, že se mi nechce úplně investovat do takového krému, který pořídíte bez slevy kolem dvou a půl tisíce. Vyplatilo se počkat a sehnala jsem ho ještě o pár stovek levněji. Za mě prostě super produkt. Nanáším jen velmi jemnou vrstvu a opravdu je rozdíl vidět. Pleť je sjednocená, projasněná, jemná. Nejprve jsem si klepala na čelo, že takový krém a ještě za takovou cenu je šílená blbost, ale ne. Jsem vážně spokojená.

Obdobným krémem může být i vyživující hydratační krém značky Embryolisse. Tento krém obsahuje pšeničné proteiny, kyselinu hyaluronovou, olej ze sladkých mandlí, včelí vosk a antioxidační vitamíny A, E a F. Cílem složení je hydratovat, vyživovat, zklidňovat, podporovat elasticitu pleti a posilovat ochrannou bariéru. Projela jsem si recenze, a i když krém vyjde na něco kolem dvou seti třiceti čtyř korun českých, tak zklamané nejspíše nebudete.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne