La Mer | The Mini Miracle Broth™ Collection | recenze

neděle 10. ledna 2021

Tak z tohohle dárku pod stromečkem jsem měla asi největší radost. Od cca dubna minulého roku jsem začala používat tonikum a čistící pěnu právě této značky a musím říct, že jsem snad nikdy nebyla s ničím tak spokojená jako právě s La Mer.

Sada obsahuje hned 4 produkty v menší verzi. Čistící pěnu The Cleansing Foam, hydratační emulzi The Treatment Lotion, sérum The Regenerating Serum a hydratační krém The Moisturizing Soft Cream. Nemám s La Mer tak obří zkušenosti, ale se všemi produkty jsem velmi spokojená.

Začala bych nejprve čistící pěnou, která je pro mě takovým malým zázrakem. Nestalo se mi mnohokrát, abych měla po čistící pěně tak skvěle vyčištěnou pleť. Asi na té značce něco bude. Ale pokud si dobře pamatujete, tak o čistící pěně včetně tonika jsem se rozepsala již v červnu minulého roku - recenzi si můžete přečíst ZDE.

Po čistící pěně přichází na řadu hydratační emulze, která pleti poskytne jak energii, tak revitalizaci a hloubkovou hydrataci - tím se tak zlepšuje její struktura včetně barevného tónu. Po hydratační emulzi se nanese pleťové sérum, které díky koncentrovanému elixíru z mořských řas vnáší do pleti odolnost a přirozenou tvorbu kolagenu. K zakončení rituálu patří ještě hydratační krém, který jsem si také velmi oblíbila. Mám sice jen 15 ml, ale i tak si myslím, že nějakou dobu vydrží. Tento krém je bez parfemace, bez amoniaku, bez mikroplastů a bez síranů. Líbí se mi, jak je pleť po nanesení rozjasněná, hydratovaná, pružná.. Mysela jsem si, že to budou jen vyhozené peníze, kdy tento krém přirovnám k obyčejnému krému, ale na druhou stranu to má opravdu něco do sebe :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne