Recenze | Coco & Eve Like A Virgin Leave-in Conditioner | bezoplachový kondicionér pro snadné rozčesání vlasů

čtvrtek 15. září 2022

Značce Coco & Eve jsem věrná skoro 3 roky a naprosto mi vyhovují její produkty - nejenom vlasové, ale i samoopalovací pěna! No a po velmi dobré zkušenosti s vyživující maskou na vlasy jsem se zaměřila na poměrně nově uvedený produkt na trh a to na bezoplachový kondicionér pro snadné rozčesávání vlasů..


Bezoplachový kondicionér pro snadné rozčesávání vlasů je super. Používám ho především tehdy, kdy se mi nechce čekat s klasickým kondicionérem cca 5 minut a ještě s mokrou hlavou. Tenhle šetří i čas. Umyji si vlasy, počkám, až vlasy lehce uschnou, pak jej aplikuji do konečků, rozčeši a nechám úplně uschnout. Během toho ještě vlasy rozčeši a jakmile jsou suché, nemusím je ani pořádně rozčesat. 

Kondicionér bez sulfátů, silikonů a navíc se jedná o veganský produkt. Působí proti krepatění, hydratuje, zajišťuje hebkost vlasů a ve výsledku jsou vlasy hebké a lesklé na dotek. Cenově ho momentálně pořídíte něco kolem pěti seti čtyřiceti korun českých a musím říct, že za tu cenu opravdu stojí! :)

Kateřina Sýkorová řekl(a)...

O této značce jsem ještě neslyšela, díky za tip! :) A ty nehty? No to je nádhera! :)
RECENZE: FRANCOUZSKÁ PŘÍRODNÍ TUHÁ KOSMETIKA

The Annette Vogue řekl(a)...

To mě těší! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne