Vonné tyčinky dělají domov...

pondělí 3. října 2022

Na co jsem se po nastěhování těšila nejvíc bylo nejenom vybavování, ale hlavně výběr vůně do bytu. A po dlouhém hledání jsem našla asi tu pravou...


Co vy a bytové parfémy? Dle mě dělají domov. Dost dlouho jsem hledala různé vonné difuzéry či vonné tyčinky až jsem jednoho dne zašla do obchodního centra na Chodově a tam ji našla. Ale věřte, že jsem se nejprve pěkně spálila.

Ihned po nastěhování jsem letěla do mého oblíbeného H&M HOME a popadla tam první vonný difuzér, který se mi líbil, designově. A co myslíte. Sice v prodejně voněl, ale jakmile jsem přišla domů a difuzér dala na místo, spustil se nejenom bolehlav, ale hlavně mě vůně naprosto odradila. Takhle jsem to vydržela asi týden než jsem si řekla, že tuhle vůni prostě ne. Tak jsem zklidnila hlavu a po měsíci teprve našla tu, která dělá domov. A to v ZARA HOME.

Každopádně pokud i vy sháníte nějaký vonný difuzér či tyčinky, pak doporučuji mrknout také na internet. Do oka by vám mohl padnout třeba tento vonný difuzér Souletto, který se mi, ano, opět líbí designově. Ale věřím, že i krásně voní. Mísí se v něm stopy po mátě, černém rybízu, kaštanu, vanilce, pižmu, guajakovém dřevu a tonce fazole. Mně jen stačí přečíst černý rybíz a vanilka a vím, že bude naprosto super. 

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne