You & Oil | KI Anxiety | recenze

neděle 9. října 2022


You & Oil. Jedna z mých velmi oblíbených značek, se kterou jsem měla i tu čest spolupracovat v rámci jednoho e-shopu, který byl vůbec prvním e-shopem, který měl možnost dovozu produktů...

Pal se rok 2018, kdy jste si mohli přečíst první recenze produktů You & Oil zde na blogu. Jak jsem již psala, značka je to dle mého názoru velmi zajímavá a hlavně její produkty mají nejenom minimalistický design, ale také vůni a něco osobitého, co se mi opravdu líbí. Po dvou letech jsem se k ní vrátila. Proč? Hledala jsem vonné kapky, které navodí pocit klidu, bezpečí a pomůžou od stresových situací apod.

Ono stačilo zadat jen "emoce, stres" a hned se mi na první stránce zjevil masážní olej při úzkostech a emočním napětí. Neříkám, že jsem byla v nějaké silném stresu, ale od té doby, co jsem přestala brát hormonální antikoncepci, není moje tělo i duše úplně v souladu - v podstatě mě štve, že pod nadvládou hormonů bylo moje tělo i duše v klidu, ale správně to paradoxně vůbec nebylo. Snažím se s tím žít a poznávat se a doufám, že do roka si vše sedne. Tento olejíček používám dle potřeby a vždy si kápnu jednu kapku buď na zápěstí či spánky. Má úžasnou levandulovou vůni! Pořídíte ho kolem dvou seti šedesáti korun českých a rozhodně si myslím, že za koupi stojí - potřebujete-li pohotovostní uklidňující vůni na navození pohody...

Kromě olejíčku na stres má You & Oil samozřejmě rozšířenou škálu, patří mezi ně i kapky na aknózní pleť či zklidňující olejíček během menstruace. Tak koukněte :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne