Dermacol | Sun Beta Carotene | tělové mléko na prodloužení opálení | recenze

pondělí 11. září 2023

Zachovat si opálení z dovolené po celý rok je dost nemožné. A protože jsem se nedávno vrátila ze slunného Zakynthosu, jsem samozřejmě začala hned po návratu řešit, jak si opálení co nejdéle udržet.


Dříve jsem prodloužení opálení řešila různými tabletkami s beta-karotenem, ale nakonec jsem zakotvila u tělového mléka. Konkrétně u Dermacol Sun Beta Carotene. Toto mléko obsahuje jak zmíněný beta-karoten, tak vitamin E, panthenol a včelí vosk. Dle popisku prodlužuje opálení, hydratuje, zvláčňuje, pomáhá zklidňovat pokožku po opalování a předchází riziku odloupání. A navíc má příjemnou vůni čokolády a pomeranče. Dermacol je prostě značka na svém místě.


Super je to, že se vám rozhodně nebude pokožkaodlupovat“. Mléko má opravdu příjemnou vůni, hydratuje a zvláčňuje. Jestli zachovává opálení? Už je to nějakou dobu, co jsem se vrátila a opálení se nadále drží, takže efekt tam nějaký je. Cenově ho pořídíte za velmi příjemnou částku, a to kolem sto dvaceti korun českých


Prodloužit opálení si můžete dalšími produkty, jako je tělový olej na prodloužení opálení značky Lancaster či zklidňující mléko na prodloužení opálení Ziaja

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne