Missha | All Around Safe Block Aqua Sun | opalovací gel-krém na obličej SPF 50+ | recenze

pondělí 18. září 2023


Chránit pleť před slunečním UV zářením je jasné. Ale nosit celoročně krém s SPF 50+ není vůbec od věci. Proč?

Nedávno jsem se dočetla, že je ideální mazat obličej s SPF 50+ každý den nehledě na to, zda je zrovna léto nebo zima. Paradoxně to mi řekla i kamarádka, která už se bez krému s SPF 50+ nehne. Já teda nejprve neodolala krému, který vám blíže představím, ale mazat se s ním neustále se mi úplně nechtělo, ale nakonec tomu tak, zatím, je.

Byl mi doporučen gel-krém na obličej Missha All Around Safe Block Aqua Sun. Těsně před odletem na Zakynthos jsem hledala krém, který bude vyloženě jen na pleť a bude ji chránit před paprsky. Tak jsem zkusila tento a jsem doteď spokojená.

Gel-krém značky Missha obsahuje zmíněný faktor SPF 50+, který chrání pleť před škodlivými volnými radikály ledovcovou vodu technologii Oriental Tea Newplex - tato kombinace pleť hydratuje a chladí.

Na krému se mi líbí jeho konzistence, která je opravdu něco mezi gelem a krémem. Je dobře vstřebatelný, nezanechává mastný film, hydratuje, zklidňuje a přijde mi, že pleti dodává takový sjednocený tón. A navíc neucpává póry.

Krém aplikuji každé ráno před nanesením make-upu. Také se mi líbí, že jeho cena je vyhovující, takže ho pořídíte do necelých čtyř seti korun českých. Podobný krém je například i tento hydratační krém SPF 50+ Frudia.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne