Essence | Disney Mickey and Friends | fixační sprej happy mood a tvářenka | recenze

čtvrtek 28. září 2023

A máme tu další roztomilou limitovanou edici. Tentokrát Disney Mickey and Friends. A co to u mě znamená? Že jsem si nemohla minimálně dva produkty z této edice nechat ujít.


Značku Essence jsem vám nikdy na blogu nerecenzovala - možná jsem se o ní zmínila v nějaké recenzi, ale že bych psala o vyzkoušeném produktu, to ne. Tak tu máme takovou premiéru. Jak jsem tuto limitovanou edici objevila? Naprosto náhodně. Na internetu jsem ji neviděla a když jsem se jednou šla projít do drogerie, tak vidím stojan s Disney Mickey and Friends - tvářenky, lesky na rty, paletky očních stínů atd... tak si říkám, dobře, minimálně dvě věci vyzkouším. Tak jsem vzala rozjasňující tvářenku a fixační sprej make-upu a šlo se.

Začnu fixačním sprejem make-upu. Dříve jsem ho dost často používala, především od značky MAC Cosmetics, na kterém jsem byla nějakou dobu až závislá, ale pak mě fixace nějak přešla. Avšak opravdu na fixačním spreji něco je a pleť je po několik hodin hydratovaná, vláčná a nepůsobí unaveně. Tento má ještě navíc příjemnou citronovou vůni a jestli je vaše pleť velmi citlivá, vůbec se tohoto fixačního spreje nebojte! Sama mám citlivou pleť a "citronového" osvěžení jsem se trošku bála, ale vůbec jsem po několika dnech nezaregistrovala žádnou alergickou reakci.

Tvářenka. Vždy mi přišla celkem zbytečná, ale člověk stárne. Jednu takovou jsem si pořídila a ok, neurazí. Tváři je dodán zdravý nádech i lehce zvýrazněné rysy. Takovou obdobnou může být i tato pudrová tvářenka Essence, kterou momentálně pořídíte s dvaceti procentní slevou

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne