Recenze | Catrice Disney The Jungle Book | paletka bronzerů

středa 8. listopadu 2023


Budu se opakovat. Ale ano. Opět mě uchvátil design.  

Bronzerů jsem vystřídala asi šest a stále mě baví hledat nové a nové. A jelikož mi nedávno došly bronzerové kapky, bylo na čase objevit něco nového. A tak jsem narazila na paletku značky Catrice.

I když se Catrice řadí mezi ty levnější značky líčidel, i tak na ní něco je. A zejména různé kolaborace, jako je My Little Pony, Winnie The Pooh či The Jungle Book – a právě z této edice jsem si objednala: paletka bronzerů

Původně jsem měla v plánu ještě stihnout edici Winnie The Pooh, ale bohužel, byla jsem pomalá. Tak jsem popadla tuto a nadšení se dostavilo. Tato paletka obsahuje čtyři různé odstíny, které pleti dodají „zdravýopálený tón. Dočetla jsem se, že paletka neobsahuje žádný alkohol, lepek, oleje ani mikroplasty a jedná se o veganský výrobek. Highlighty paletky? Zvýraznění kontur obličeje, jemná textura a snadná aplikace. A navíc ji pořídíte něco kolem dvou seti padesáti korun českých

Překvapila mě hlavně sytost a pigmentace odstínů, opravdu stačí štětcem nanést málo a "opálení" máte na světě. 

Z této kolekce si můžete pořídit samozřejmě další produkty - a to podkladovou bázi Mouglí či voděodolnou řasenku pro objem a natočení řas.
Betsafe řekl(a)...

Your post is a masterpiece of brilliance! Insightful, well-articulated, and truly valuable. Thanks for sharing your perspective.

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne